Onze services:

  • Flexibele openingstijden. Standaard zijn wij van 8:00 uur tot 17:30 aanwezig maar wij passen ons graag aan uw wensen aan.
  • In opdracht patiënten bellen. Soms reageren mensen niet op oproepkaartjes of mailtjes of zijn ze al heel lang niet geweest.
  • Actief agendabeheer, wanneer er een ruimte ontstaat in uw agenda, gaan wij direct op zoek naar een patiënt die eerder kan komen
  • Bij ziekte of vakanties verzetten van afspraken
  • Email beheer
  • Factoring informatie verwerken. (bijvoorbeeld het bijhouden van geblokkeerde of gedeblokkeerde patiënten, het nabellen van patiënten bij openstaande post ed.)
  • Aan het einde van elke dag dat wij voor u hebben gewerkt, ontvangt u een beknopt maar zeer duidelijk overzicht van wat wij gedaan hebben. Elk telefoontje wordt genoteerd, hierdoor kunt u ons desgewenst eenvoudig te controleren. Wanneer wij bijvoorbeeld een afspraak hebben verzet op verzoek van de patiënt, is dat uiteraard terug te zien in de kaart van de betreffende patiënt